maanantai 14. maaliskuuta 2011

NJAUUU

Tää päivä on mennyt niin putkeen, että AH! Sain nimittäin viimein soitettua kotiseutumuseolle ja kysyttyä sieltä kesätöitä. Ja mikä parhainta, sain töitä! Mulla alkaa siis työt maanantaiaamuna 20. kesäkuuta työt (luultavasti) klo 10 Kemptonin kotiseutumuseolla, siitä kuutisen viikkoa eteenpäin. Palkka kuulemma "toistatuhatta", mikä on ehkä epäselvin ilmaisu koskaan, mutta kelpaa mulle :)))

Niin ja siihen perään: tein tänään diilin äitin kanssa ja haastoin itseni! Nimittäin tämän talven aikana mun pitäisi käydä hiihtelemässä 90km ja silloin saan jonkin palkinnon :) Okei, kuulostaa ehkä niin nololta, mutta toimiva haaste on! Huomenna aloitetaan äidin kanssa, ehkä myös Julis liittyy mukaan...

Olen myös lukenut äidinkielen kirjani, jonka vaihdoin lennossa toiseen. Aluksi piti siis lukea se tsekkiläinen satiirikirja, mutta vaihdoin sen sitten siihen Kuin surmaisi satakielen -kirjaan. Ja oon ihan tyytyväinen. Lainasin sen kirjastosta perjantaina ja luin sen eilisiltana loppuun. Tykkäsin siitä, se oli ihan koskettava ja ajatuksia herättävä, eikä mitenkään liian vanha. Vielä pitää kirjoittaa se essee tässä joku päivä...

Mutta nyt vähän matikkaa, vaikka se ei kiinnosta pätkääkään. Huomenna myös elokuvaprojekti, njaauuu... :))

Ei kommentteja: