perjantai 29. lokakuuta 2010

LEX.

Lakia sitä vaan luetaan, niin innokkaana että ei nukkumaan ehditä. Eh, jossain rinnakkaisuniversumissa varmaan. Vasta nyt sain läksyt tehtyä, tai oikeestaan tehtävät jotka piti jo tunnilla tehdä. Ei kantsi lusmuilla :( Muutenkin oon ihan cuzessa atm näiden mun koulujuttujen kanssa, eikä pelkästään koulun kanssa! Sen lisäksi olis nettisivujen päivitystä, tutorointia, kirjalliskerhoa, kuvisdiplomia ja jtn tosi noobia muuta elämääkin. Huoh, miksi olen niin huono. :(

Mutta! Tänään olin uimassa med tyyppi, oli kivaa. Okei, värkkäsin aluksi ihan liikaa, mutta lopussa päästiin ihan uimaankin. Uin vain 500m, kun tuo oli jo väsynyt ja kellokin oli jo vaikka mitä. Ens kerralla kilsa! :) Sitten vain syömään chilitonnikalanuudeleita (<3) ja pikapikaa Ainolle soluilemaan. Oli kivaa, mukava porukka ja kiva pohtia asioita (ja eksyä välillä jonnekin ihan muualle). Mutta käytännössä tuo on tosi paljon sellaista 'uskonnollista rupattelua', eli ei aina jutella mistään maitamyllertävästä ja syvästivaikuttavista asioista, vaan sellaisista arkisemmista ja läheisimmistä jutuista, aika pienistä hommista. Ja ennen kaikkea saadaan kerran viikossa tehopiikki Jumalan sanaa aivoihin sulateltavaksi :) Kiva on siis tuo systeemi, paljon parempi ja etenkin rohkaisevampi (ainakin mulle) kuin normi raamis, ne alko niiin maistua puulta. Voi jopa sanoa jotain, yleensä aika paljonkin, eikä tarvi miettiä mitä muut nyt ajattelee, kun mä nyt aattelen näin ihan väärin...

Ääf, kello on paljon... Pitäs vielä enkkua vähän käydä läpi ja sitten uinumaan ansaituille unille :) Tulevaisuus mietityttää, mutta ei ole kuitenkaan ihan täysi musta peikko siellä jossain. Mutta se tulee lujaa ja iskee täysillä naamaan :s

Jollain oudolla tavalla niin söpis :3 (karvainen Voldemort <3)

 PS. Se kaveri joka löytää tämän blogin omin nokkinensa saa rispektit. Ne vaan on aika uusavuttomia googlettelijoita, että varmaan turhaa huhuilen tässä. Huhuilemisesta puheenollen, pöllöleffa oli hyvä! Owlz, ja patupöllö! <3 Tuli hyvä fiilis jo tosta trailerista, musta se oli hyvä leffa :)


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä löysin minä löysin minä LÖYSIN! En tosin millään hc-nörtteilyllä, joten en ylpisty liikaa. Mutta silti.
Ostin muuten tänään kengät! Ne oli vähän pikkumyyt. Ja farkut ostin myös. Ja pöytäliinapaidan, iiks.

crline kirjoitti...

vähän pelästyin kun huomasin tän :DD no okei, sä saat mun kaikki rispektit tästä lähtien, palvon sua lady!

Puinen sonni vai mikä lie vasikka kirjoitti...

Täälläkin on löytöretkeilijä ja löytäjä!

PS. Älä ryhdy minun palvontaan! Karmea kohtalo joutua epäjumalaksi. Vaikka kuinka oisin kultainen sonni!