tiistai 19. lokakuuta 2010

Siivotonta meininkiä

GAAH; täällä ollaan siis siivoamisen merkeissä, mikä ei ole ollenkaan nice! Mun koeviikon aikainen stressini näkyy hyvin vahvasti huoneessani, joka kirjaimellisesti räjähti kun ei jaksanut tehdä oikein mitään. Ja nyt olisi sitten aika korjata jäljet, huoh. No, ainakin sitten kun tulee kotiin takaisin niin pääsee mähöilemään omaan putipuhtaaseen sänkyyn ja vaikka uimaan tuossa lattialla (jota ei yhteen väliin juuri näkynyt, krhm..).

MUTTAS; mä lähden tänään Helsinkiin! Ihihihi, kun on niiiiin jännää. No joo, oon kyllä käynyt siellä monesti, mutta aina vain hujauttanut ohitse, sivulta, yli tai lävitse. Nyt pääsen siis varsinaisesti ekaa kertaa ihan olemaan kys. cityssä, wou! Ja koska olen jo löytänyt ehkä tulevan vanhojentanssipukuni, niin saan rauhan sen etsimisestäkin (mutta ainahan sitä voi katsella :p).

NIIN SIIS; olen tanssimassa vanhojentanssit, pari löytyi, rahaa riittää ja intoa löytyy. Tanssiminen on kivaa (hehehe, ekojen tanssitreenien jälkeen on hyvä sanoa). Ja parihan on aivan perfecto mulle, kunhan ei vain tuskaannuta toisiimme vähän liikaa kun kaikki ei sujukaan kitkattomasti :) Mutta onneksi tämäkin asia järjestyi, mitä parhain päin. Ja ois se ollut tylsää jos olis joutunut katsomaan vierestä kun muut on nätteinä, mä olisin vaan istunut katsomossa ja mässännyt - kuten viime vuonna...

AINIIN; se siivoaminen! :D Au revoir, I'm gone!


// näin myöhemmin voin sanoa, että oli aika siivotonta menoa Helsingissäkin :D PÖLLÖ, KIVIPIIRA, PIIRAS, vai miten se olikaan? :))

Ei kommentteja: