sunnuntai 9. tammikuuta 2011

On se jännä

Ham, olen pitänyt laiskottelulomaa ja jättänyt tämän kirjoittamisen vähän vaiheilleen :P Mutta nyt tulee muutos! Yritän ryhdistäytyä, etenkin kun koulu alkaa ja on enemmän vinetyksen aihetta. Niin, sehän on todistettu fakta että mä en osaa puhua mistään muusta kuin koulusta... :)

Mutta tänään erityisen jännää ei ole viimeinen lomapäivä, vaan se että mun mummi on ehkä lottovoittaja! :D Tai siis se oli katsonut että sillä olisi ollut 6 numeroa oikein ja porukat on nyt menossa katsomaan että onko se oikeasti voittanut jotain. Se voittais kuulemma suunnilleen tonnin, mikä ei nyt ihan sitä miljoonaluokkaa ole (ihan hyvä!), mutta onhan se aika siistiä. Tässä todennäköisyyslaskuja uusintaan päntänneenä voin sanoa, että ei oo ihan iisibiisi juttu, jotain 1,6*10^-6 tai jotain (voisin laskea sen, jei :D).

Toinen jännittävä juttu on se, että mun mesekaveri tulee Suomeen ja noin 100 km:n säteelle kotoani tasan 75 päivän päästä! Silloin mä toivottavasti olen autokoulussa ja mahdollisesti voin sitten toukokuussa mennä itse omin voimineni autolla sinne sen luo (eli RAMK:in asuntolaan, ei Belgiaan :DD).

Elämme jännittäviä aikoja, hyvät ystävät! Sen huomaa muuten näistä mun viljelemistä huutomerkeistä (yht. 5 kpl).

Jei.

Ei kommentteja: