maanantai 17. tammikuuta 2011

Vika on tietenkin aina minussa

np. PMMP - Matoja

En ole nyt vähään aikaan jaksanut mitään kirjoitella, olen ollut ainakin tämän viikonlopun ihan muualla kuin kotona. Niin tai no, perjantai kyllä meni mähöillessä kotona ilman mitään tekemistä :D Mutta lauantai ja sunnuntai on sitten ihan eri juttu.

Lauantaina oltiin aamusta alkaen Rovaniemellä pukua tsekkailemassa. Piti ostaa liivit ym. sälää sovitusta varten ja kengätkin piti olla, pituudesta otettiinkin vähäsen pois. Ostettiin myös kultaiset hanskat, en oo kyllä vielä ihan varma että tuunko käyttämään niitä... Mutta sen jälkeen kerkesi hyvin shoppailemaan :p Niin tai no, mun ostokset oli lopulta tollaiset pienet ristikorvakorut (alennuksessa 1,75€), tekoripset (3,95€, tansseja ajatellen) ja ranskalainen manikyyri -setti (3,95€). Oon aika tyytyväinen noihin risteihin, mutta eteenkin noihin kynsijuttuihin. Pitkällisen viilauksen jälkeen sitten päätin kokeilla tuota oikeaan peukalonkynteeni (joka on tällä hetkellä parhaimmassa kunnossa) ja ihan kivaltahan se näyttää. Kunhan nuo muut kynnet kasvaa niin sitten niitäkin voi laitella, jei.

Takaisin tultuani lähdin melko heti Sannalle, käytiin saunassa ja värkkäiltiin aika myöhään, joten aamulla ei oikein kirkkoon jaksanut lähteä. Sitten vaan vasta leiriltä saapuneen Juliksen (huomatkaa kehittämäni uusi lempinimi!) tykö aikaa viettämään parien päikkäreiden ja puolikkaan pitsan parissa. Oli muuten eka "kunnon" ateria sitten yli vuorokauteen mulle, olin syönyt 28h aiemmin hesessä kanatortilla-aterian! Eli aika hunningolla oon ollut viikonlopun, shame on me. En edes jaksanut lähteä uimaan uintirästejä pois vaan nukuin :3

Niin ja tarkkasilmäisimmät eivät varmasti huomanneet sanaa "opiskelu" oikein missään, eli sitä paikkailen nyt tässä yöllä vielä. Oon ollut niin laiska :<

PLUS kuunnelkaa PMMP - Se vaikenee joka pelkää suunnilleen neljän minuutin kohdalta eteenpäin, ah <3

Ei kommentteja: