tiistai 7. joulukuuta 2010

Lahjatoiveita...

Mau, mä tein aina pienenä joululahjalistan joulupukille sellaisena leikkaa&liimaa -kirjeenä, eli leikkasin Lelut-lehdistä kivoja kuvia ja länttäsin ne paperille. Oli aika toimiva systeemi, sain ainakin yhden jutun (sellaisen my little pony -vaunun tms.). Kun se kerta silloin pelitti, niin miksei nytkin ;)

Eli, rakas joulupukki, mä tykkäisin näistä seuraavista tooooooosi paljon :)))

Näistä selittelyä kaipaa varmaan pari juttua. Ben&Jerry's -jätski tuskin kaipaa mitään, se on vaan niin HYVÄÄ! Etenkin toi Strawberry cheesecake, jota himoitsen koska sitä ei löydy Koivarin pakastealtaasta :(

Ja ei, täytyy sanoa että nyt en toivo sitä omaa ponia (joka on aina täydellinen vastaus ärsyttäviin 'mitä sä haluut joululahjaksi?'-vinkumisiin). Ei, mä haluaisin ratsastamaan! Viimeisin kerta oli syksyllä, jolloin sovin kyllä seuraavasta yksityistunnista, mutta sairastuminen esti, jonka jälkeen ei ole sovittu seuraavasta tunnista... HUOH, mä haluaisin joskus oikeasti harrastaa kys. harrastusta, enkä vain pari kertaa vuodessa muistella vanhoja juttuja yhä uudelleen...

Korviksia ei voi olla koskaan liikaa, pöllöt ja ruusut on suosikkeja <3 Ja tuo paita, Puarroo-viikset on aina pop :3 Muki taas on oikeasti ihan huge! Siitä sitten kelpais kyllä juoda teetä, pitää yrittää haalia tuo kaunis esine haltuuni kun seuraavan kerran Indiskaan päädyn, mihin kyllä menee jonkun verran aikaa...

Viimeinen ja ehdottomasti todellakin ykköslahjatoive! Kuten jo aiemmin vastasin tähän kutsuun, niin pitäähän se lupaus lunastaa. Tähän kun kuitenkin lisää tilapäisen (krhhm..) rahanpuutteen, niin ollaan ongelman edessä. Mun on PAKKO päästä tuonne, edes sunnuntaina! Voihan kirppu jos se ei muka onnistu! Niin ja mama, mä maksan sitten takaisin myöhemmin :)) Kilttiiiiiiii...


+++ MÄ HALUUN MYÖS TÄTÄ <3

KIITOS PUKKI, OLET PARAS (niin äiti&iskä, kiitosta vaan :3)

Ei kommentteja: