maanantai 6. joulukuuta 2010

J'aime...

Täytyy tietenkin heti ensimmäisenä sanoa, kun se ajankohtaista on, että itsenäinen Suomi on tosi påp! Onnea siis meille kaikille, etenkin mulle tuli aika suuri arvostus kun katsoin Tuntemattoman sotilaan tänään (ihme kyllä en ole koskaan aikaisemmin saanut tuota eeposta katsottua kokonaan, oli jo aikakin).



Mutta, eipäs se nyt tämän postauksen tärkein pointti ole, ajattelin nimittäin listata asioita ja esineitä, joista pidän erityisen paljon. Ja totta kai kuvien kera, tämä blogi on ollut ihan liian täynnä mun harakanvarpaita (ainakin henkisiä sellaisia), nyt laitetaan vähän värejä peliin!

1. Järjestely - vaikka mun huone kertoo ihan muuta, niin mun täytyy tunnustaa, että mä olen oikeasti aika järjestyksenhaluinen ihminen. Ainakin jos kyseessä ovat paperit, rakastan erinäisten papereiden järjestelyä kansioihin (krhm, tiettyjä muistoja menneisyydestä, kuten VV, Oliivi ja Polar Bear... ;D). Lukioaikana mun kokeet ja todistukset ovatkin löytäneet paikkansa isosta mustasta kansiosta, jossa järjestys on tarkka!


2. Kortit - tämä keräily'harrastus' alkoi noin kaksi vuotta sitten, kun Tiimarissa myytiin jopa 2 cnt:in hinnalla tyylikkäitä vanhoja kortteja, joita sitten haalin itselleni. Nyt olen innostunut etenkin taidekorteista, kuvassa pari korttia Ateneumista, jossa kävin syksyllä kun olin Helsingissä. Niin ja siis, tässä ei suinkaan ole kaikki, mulla on sellainen noin 5cm korkea pino näitä vielä ja lisää tulee ;) Loukkaannuin suuresti, kun tyyppi oli heittänyt roskiin sille lähettämiäni kortteja, joten näitä kaunokaisia lähtee vain harvoille ja valituille tyypeille!


3. Korut - oh my darlings, I love you all <3 Kuvassa rakkaimpia korviksiani, etenkin pikkupöllöt (ei näy) ja ruusunapit (mustat oikealla) ovat ihania. Pidän aidon näköisistä, mutta ei kuitenkaan niin aidoista koruista, muoviset helyt eivät innosta. Korvikset ovat erikoisalaani, muut korut ei niinkään, rippiristin hukkasin :( Huonona puolena onkin se, että olen niin huono säilyttämään näitä turvassa, olen hukannut monet hyvät korvikset. Etenkin äidin viipurin rinkilöiden katoaminen on omatunnollani, ajattelin ostaa sellaiset uudet salaa ilman että äiti huomaa...


4. Huivit - panostan takissani enemmän siihen lämmittämiseen kuin ulkomuotoon (olen todellinen vilukissa), joten koristan olemustani erilaisilla huivilla. Olen ihastunut näihin venäläistyylisiin 'mummohuiveihin'. Itse asiassa kummatkin huivini ovat aika vanhoja, toinen on saatu äidiltäni ja toinen mummiltani, eli aika mummohuiveja ne minulla ovatkin :D Nyt ei vain pysty käyttämään näitä, kun on niin kylmä villakangastakilla (ainakin aamulla pyöräillessä!), eivätkä nuo oikein istu toppatakkiin, harmi :(


5. Helmi-kisu - viimeisenä, mutta rakkaimpana sitten meidän perheen karvainen tuholaisvauva, joka pitää ääntä, jotta pienintä ei unohdettaisi! Sylikissa, joka kehrää melkein yhtä kovaa kuin maukuukin. Sinkoilee ympäriinsä ja tykkää tappelemisesta Nelli-siskon kanssa. Tein atk02-kurssin harjoitustyönä Helmille kotisivut, kliketiklik.

Does this lead to Narnia?

Njoo, näitähän löytyisi vielä paljon lisää, etenkin vaatteiden saralta, mutta ajattelin tehdä vähän myöhemmin postauksen vaatteista. Lempivaatteita on ihan liikaa tähän listattavaksi! :)

Ei kommentteja: